או התקשרו עכשיו   074-7600-777

×

קורס פיתוח מותג פרטי ומכירות באמזון

התחייבות לעבודה

מוכר לפיקדון

מוכר לפיקדון

בפיקוח משרד הכלכלה

המסלול יפתח בקרוב בעוד…

ימים
שעות
דקות
שניות

רוצים להצטרף למהפכת הקניות ברשת? מלאו את הטופס:

קורס לקבוצות

הקורס נפתח במתכונת של קבוצה בלבד, בהתאמה אישית לארגונים.

לפרטים נוספים: Muzman@johnbryce.co.il

מצייצים מהכיתה טקסט חלופי

על הקורס בקצרה

עולם הקניות של שנת 2020 הוא עולם חי, תוסס וצומח במהירות ועובר מהקניונים והמרכזים המסחריים אל זירת האינטרנט. המרכז הלוגיסטי החדש של דואר ישראל יטפל בעד 14 מליון חבילות בחודש. המספרים לא נתפסים, אך העולם עובר לאינטרנט.
הקורס מיועד לכל המעוניין בהכשרה מקיפה להקמת חנות וירטואלית ומכירות באתרי המסחר הגדולים בעולם: אמזון ושופיפי. הקורס מקיף את כל הנושאים החשובים על מנת לספק כלים לפיתוח מותג פרטי לשם מכירתו באמזון ושופיפי.
תחום המסחר האלקטרוני מתפתח וצומח במהירות. בקורס זה תקבלו יכולות מקצועיות שאיתן תוכלו להיות מנהלי מוצר ברמה גבוהה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והחשובים כדי שהלקוחות יאהבו וירכשו את המוצרים שלכם.
במהלך הקורס יוצגו התהליכים הדרושים לשם פיתוח מותג פרטי והקמתו ולאחר מכן שיווק המותג ומכירתו בקניונים הוירטואליים הגדולים בעולם.
הקורס יכלול שיעורים מעשיים ועיוניים וכן תרגולים אונליין לביצוע התהליכים הנלמדים.

על Amazon

על Amazon

אמזון הנה חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן ואחת מחלוצות המסחר המקוון באינטרנט.
אמזון התפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. בעשור הראשון של המאה העשרים ואחת הרחיבה אמזון את פעילותה לתחומים נוספים מלבד המסחר האלקטרוני. החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס במקור תחת השם קדבה אך השם שונה במהרה לאמזון והאתר נפתח רשמית ב-1995. האתר הינו הקניון הגדול בעולם המשרת מאות מיליוני לקוחות בכל העולם ובעל קצב העסקאות הגדול ביותר מבין אתרי המסחר בארצות הברית ואירופה.

על SHOPIFY

על shopify

שופיפי הינה חברה קנדית למסחר אלקטרוני. החברה מפתחת תוכנות מחשב באינטרנט עבור חנויות קמעונאיות ומערכות של נקודות מכירה.
שופיפי נוסדה בשנת 2004 ע"י טוביאס לוטקה, דניאל ווינאנד וסקוט לייק, אשר החליטו לפתח פלטפורמה לחנות אינטרנט, חנות מקוונת. כיום שופיפי מהווה פלטפורמה קלה וידידותית להקמת חנויות קמעונאיות באינטרנט ואודות לפשטות בה כל אחד החפץ בכך יכול להקים חנות אינטרנטית, שופיפי הינה הספק השירות המועדף כיום על אמזון בשירות לסוחריה.

מטרות הקורס

  • לצייד את המשתמשים בכלים ובידע לסחור בפלטפורמות המסחר הפופולאריות ביותר באינטרנט.
  • לתרגל את השימוש באתר ולמקסם מכירות.
  • ליצור קהל לקוחות רחב והכנסות שוטפות מהעסק החדש.
  • להקים עסק מצליח באינטרנט.

קהל היעד

  • אנשים בעלי נגיעה למחשב הרוצים ליצור הכנסה משמעותית מפיתוח מותג פרטי ומכירתו בקניונים הוירטואליים הגדולים בעולם.
  • סוחרים ישראליים קונבנציונאליים המעוניינים לפתח עסק וירטואלי בינלאומי.
  • סוחרים ישראליים מקוונים המעוניינים להרחיב את גבולות העסק שלהם אל מחוץ לגבולות המדינה.
  • סמנכ"לי ומנהלי מכירות בחברות המעוניינים להשתמש בפלטפורמות בינלאומיות לטובת הרחבת ערוצי השיווק והמכירה.
ליווי מקצועי

ליווי מקצועי

אסף שרשוב - מוביל תחום אמזון

אסף שרשוב – מוביל תחום אמזון (Amazon)
מנהל חנויות איקומרס וחשבונות אמזון ללקוחות. מייעץ לחברות ובעלי עסקים המפעילים אתרי מסחר אלקטרונים. מומחה למיתוג מוצרים, בעל ניסיון עשיר של מעל 10 שנים במגוון פלטפורמות למכירה אונליין. מומחה לשיווק דיגיטלי והשקות מוצר.

התואר, ההסמכה והבידול

  • הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה חלונות.
  • הבנת הנקרא באנגלית.
  • ראיון אישי.
  • מבחן כניסה.

בתום המסלול ועמידה בכל דרישות הקורס תוענק לבוגר תעודת סיום.

בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות של לפחות 85% בכל הקורס.
  • הגשה מלאה של פרוייקטים, עבודות ומטלות .
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
  • תרגול וחזרה על חומר הלימוד בבית באמצעות מחשב אישי – מומלץ לחזור כ-10 שעות שבועיות.
  • לצורך תרגול נדרש כרטיס אשראי בינלאומי.
  • הוצאות נוספות במהלך הקורס: עד 500 ₪ לצורך פתיחת חשבון, משלוחי ניסיון, פרסום ממומן, העלאת מוצרים ועוד.

במהלך הקורס כל תלמיד יתנסה בהעלאת מוצרים לאתרים למכירה לפי פרויקט מונחה.

תעודת סיום בקורס פיתוח מותג פרטי ומכירות באמזון

הקורס יערך במתכונת מעשית הכוללת הרצאות עיוניות ותרגולים במודולים הרלוונטיים.
היקף מסלול הלימודים המלא הינו 100 שעות, עפ"י התכנית הבאה:

  • פעמיים בשבוע בימים א' ו-ד' או ב' ו-ה', בין השעות 17:30 ועד 21:30 , בכל מפגש 5 שעות הוראה.
  • קורסים משולבים נלמדים בימי ג' בין השעות 17:30-21:30 ובימי ו' בשעות 09:00-13:00 , בכל מפגש 5 שעות הוראה.
salary_level1_icon_58

1 – 0

שנות ניסון

7,000 – 6,000

salary_level2_icon_55

4 – 2

שנות ניסון

9,000 – 8,000

salary_level3_icon_38

8 – 5

שנות ניסון

13,000 – 10,000

פתיחת חשבון אמזון
וחשבון סליקה

נושאים:

  • פתיחת חשבון אמזון
  • רישום כמוכר
  • הצטרפות לשירות FBA
  • רישום לפיוניר ולינק לחשבון אמזון
פתיחת חשבון אמזון וחשבון סליקה

מבוא לאמזון

נושאים:

  • היכרות עם האתר ומבנה הקטלוג
  • בעיות במודלים הקיימים
  • הבדלים בין איביי לאמזון
  • מהו אמזון פריים
  • מהו אמזון FBA
  • מהו בייבוקס
  • מהו Best Seller Rank
  • מהן סקירות מוצר
  • עבודה עם מחשבון אמזון

קרא עוד

מבוא לאמזון

היכרות עם
Seller Central

נושאים:

  • הוספת מוצר קיים
  • יצירת משלוח FBA
  • הסבר על סוגי אריזה
  • תהליך ההזמנה והרכש
היכרות עם Seller Central

הוספת מוצר
לקטלוג אמזון

נושאים:

  • הוספת מוצר חדש
  • יצירת כותרת למוצר
  • כתיבת תיאור מוצר
  • וריאציות למוצר
הוספת מוצר לקטלוג אמזון

שירות לקוחות
וניהול שוטף

נושאים:

  • מענה להודעות מלקוחות
  • תשובות לשאלות ותגובות לסקירות
  • שליחת הודעות אוטומטיות לקונים והגדלת הסקירות החיוביות
שירות לקוחות וניהול שוטף

פעולות מתקדמות

נושאים:

  • ניהול לחשבון מתקדם
  • פתיחת קטגוריות
  • הזמנות פולפילמנט למכירה חיצונית
  • הסרת סחורה ממחסני FBA
  • יצירת משלוח גוביינא
  • איתור ספקים

קרא עוד

פעולות מתקדמות

חקר מילות מפתח
באמזון

נושאים:

  • שיעור מעשי בכיתה
  • עבודה על כלי מחקר מתקדמים
חקר מילות מפתח באמזון

חקר מוצרים

נושאים:

  • מחקר על מוצרים בעלי כמויות גבוהות של מכירה
  • חיפוש של פריטים מבוקשים
חקר מוצרים

מותג פרטי

נושאים:

  • מה זה מותג פרטי
  • היתרונות של מכירה במותג פרטי
  • מה ההבדל בין מותג פרטי למוצר גנרי
  • מאפייני המותג הפרטי
  • אילו מוצרים מתאימים למיתוג פרטי
  • חקר שוק

קרא עוד

מותג פרטי

מותג פרטי מתקדם

נושאים:

  • מה הערך של המותג
  • כיצד בוחרים שם למותג
  • כיצד בוחרים סלוגן למותג
  • כיצד בוחרים לוגו למותג
  • כיצד ליצור בידול למוצר
  • כיצד יוצרים אריזה למוצר
  • רישום המותג באמזון
  • כיצד עובד תהליך ייצור המוצר

קרא עוד

מותג פרטי מתקדם

השקת מוצר

נושאים:

  • כיצד עובד מנוע החיפוש של אמזון
  • יצירת קמפיין PPC ולימוד בצורה מעמיקה
  • הקמת דף למותג בפייסבוק
השקת מוצר

היכרות עם
ממשק שופיפיי

נושאים:

  • הרשמה ופתיחת חנות בשופיפיי
  • הגדרות חשבון,הגדרות חנות
  • רכישת דומיין וחיבור הדומיין לחנות
  • סקירה על אפשרויות האתר ועל מערכת ניהול המכירות
היכרות עם ממשק שופיפיי

הקמת חנות מסחר

נושאים:

  • בחירת נושא ונישה ריווחית לחנות
  • בניית סגנון עיצובי,יצירת קטגוריות וקולקציות (תרגול מעשי)
  • בחירת מוצרים מנצחים והעלאת מוצרים לחנות (תרגול מעשי)
  • הגדרת תשלום וסליקה באתר
הקמת חנות מסחר

שדרוג החנות

נושאים:

  • שימוש באפליקציות לקידום מכירות
  • שימוש במערכות דרופשיפינג אוטומטיות
  • הקמת מערך שיווק לפייסבוק
  • הטמעת פיקסל של פייסבוק באתר
שדרוג החנות

בחירת נישה

נושאים:

  • אפיון קטגוריות ובחירת מוצרים מנצחים
  • כיצד ליצור בידול למוצר
  • כיצד יוצרים אריזה למוצר
  • רישום המותג באמזון
  • כיצד עובד תהליך ייצור המוצר

קרא עוד

בחירת נישה

בניית דפי מוצר

נושאים:

  • בניית דפי מוצר מתקדמים
  • הטמעה של סרטונים לצד עיצוב מנצח
בניית דפי מוצר

שימוש במודעות
FACEBOOK ADS

נושאים:

  • הכרת ממשק הפרסום של פייסבוק
  • הכרת השימוש בפיקסל של פייסבוק
  • הטמעת פיקסל המעקב של פייסבוק
  • הכרת כלי ניתוח קהלים Audience Insights
  • סוגי קמפיינים במערכת הפרסום

קרא עוד

שימוש במודעות FACEBOOK ADS

יצירת קמפיינים
במערכת פייסבוק

נושאים:

  • מציאת קהלי יעד + תרגול מעשי
  • שיטות לטירגוט קהלים
  • העלאת פוסטים לדף הפייסבוק והקמת קמפיינים
יצירת קמפיינים במערכת פייסבוק

תרגול ואופטימיזציה
לקמפיינים

נושאים:

  • תרגול מעשי ביצירת קמפיינים
  • ניתוח קמפיינים וביצוע אופטימיזציה
  • ביצוע תהליך מעשי
תרגול ואופטימזציה לקמפיינים

התואר, ההסמכה והבידול

  • הכרה תפעולית של מערכת ההפעלה חלונות.
  • הבנת הנקרא באנגלית.
  • ראיון אישי.
  • מבחן כניסה.

בתום המסלול ועמידה בכל דרישות הקורס תוענק לבוגר תעודת סיום.

בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • נוכחות של לפחות 85% בכל הקורס.
  • הגשה מלאה של פרוייקטים, עבודות ומטלות .
  • מעבר בהצלחה של בחינות מעשיות ותאורטיות.
  • תרגול וחזרה על חומר הלימוד בבית באמצעות מחשב אישי – מומלץ לחזור כ-10 שעות שבועיות.
  • לצורך תרגול נדרש כרטיס אשראי בינלאומי.
  • הוצאות נוספות במהלך הקורס: עד 500 ₪ לצורך פתיחת חשבון, משלוחי ניסיון, פרסום ממומן, העלאת מוצרים ועוד.

במהלך הקורס כל תלמיד יתנסה בהעלאת מוצרים לאתרים למכירה לפי פרויקט מונחה.

תעודת סיום בקורס פיתוח מותג פרטי ומכירות באמזון

הקורס יערך במתכונת מעשית הכוללת הרצאות עיוניות ותרגולים במודולים הרלוונטיים.
היקף מסלול הלימודים המלא הינו 100 שעות, עפ"י התכנית הבאה:

  • פעמיים בשבוע בימים א' ו-ד' או ב' ו-ה', בין השעות 17:30 ועד 21:30 , בכל מפגש 5 שעות הוראה.
  • קורסים משולבים נלמדים בימי ג' בין השעות 17:30-21:30 ובימי ו' בשעות 09:00-13:00 , בכל מפגש 5 שעות הוראה.

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

בהתחלה היו לי המון חששות אהבתי את התחום אבל לא יודעתי עד כמה אצליח. תודה ליאנה שבזכותה הבנתי מה זה להיות מעצב, שהייתה רגישה אלינו ודאגה לנו להכל!!!
איוונה צוקל, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
תודה על המרצה יאנה, מהשיעור הראשון היא הבהירה שהיא תעזור ותהיה זמינה לנו והיא עמדה במילה שלה. ללא ספק הצעד הראשון שלי בתחום אני עושה עם ביטחון בזכותה.
טלי רוזנבלום, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
יאנה המרצה שלנו הייתה מעל ומעבר. ענתה לכל שאלה, הייתה סבלנית ואדיבה נתנה ביקורות בונות וענייניות ודאגה להעביר את החומר בצורה הכי טובה שיש ובחיוך!
ורד חיימוביץ, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
ברצוני להביע את הערכתי הרבה ליאנה גרינפלד. ההצלחה שלנו היא ללא ספק בזכות יאנה, השקעתה האישית בתלמידים כולם יחד ובנפרד היתה עצומה והורגשה בהקרבתה.
רעיה לסטר, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
סיימתי קורס עיצוב גרפי וחווית משתמש וברצוני לשבח את יאנה שהייתה סובלנית כלפינו ותמיד הייתה זמינה. הרגשתי בראש סדר העדיפויות ושהצלחתנו חשובה לה. תודה!
שירי לנדסברג, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
למדתי עיצוב גרפי אצל המורה הכי טובה במקצוע אינה. ממליץ בחום, למידה כיפית מאתגרת ותוצאות נפלאות, עזרה בכל שעה מהמורה, יחס חם ושרק רוצה לעזור לך להתקדם!
נאור רובין, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
באתי למכללה כדי ללמוד תכנות, אך מצאתי את עצמי כמעצב גרפי וסיימתי קורס בהצטיינות. במכללה אתם תקבלו רק חוויות טובות מהלימודים!
יבגני קלימנקו, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
מדיאטק ג'ון ברייס היא מבחינתי המכללה המושלמת. מספקת את המבחר הגדול ביותר של מרצים עם סביבת למידה הטובה ביותר. נהניתי מאוד מהקורס, מתחילתו ועד לסופו!
מיכאל שפיר, קורס קידום אתרים
אני מדבר על המכללה ברמה בלתי מתוארת, חומר לימוד מעודכן וברמה גבוהה, מיכשור מצויין ותנאים מדהימים.תמיכה לאחר הלימודים ממשאבי אנוש היא פשוט מעל למצופה.
דובי דיין, קורס קידום אתרים
למדתי אצל ליאור גפן, הוא סופר מקצועי, נעים, מצחיק והעביר את החומר בבהירות. הקורס נגמר, אבל גם לאחר מכן הוא זמין לכל שאלה ועזר לי המון בגישושי ההתחלה.
אלכסנדרה בן ישי, קורס קידום אתרים
סיימתי קורס מולטימדיה כמצטיינת מחזור, כיום אני עובדת בחברת זה מה יש ביוקנעם העוסקת בעיתונות מקומית.
נטע אלפרוביץ', עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
הקורס היה מהנה, מעניין ונחשפתי לתכנים חדשים. הגעתי מתחום אחר לגמרי ובחרתי בעיצוב הגרפי כמקצוע.
ליאור שלזינגר, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
לא ידעתי אם זה המקצוע המתאים לי, עם הזמן ראיתי שהעבודות שלי והלמידה השתפרה ואני מאוד מרוצה וממליצה בחום. הקורס לימד אותי המון והשתפרתי.
ויקי בנסון, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
תודה רבה למורים המדהימים. למדתי את חטיבות הגרפיקה וה-web ורכשתי ידע רב בהמון תוכנות. באתי בלי כלום ויצאתי עם המון. ותודה על ההזדמנות לרכוש עוד השכלה.
אירית גושר, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל
בחרתי בג'ון ברייס כי שמעתי על המקום דרך חברים. לימדו אותי לעולם הפרסום והגרפיקה בדיוק כמו שהוא מתנהל ואני מאוד ממליץ.
אבי ויזמן, עיצוב גרפי לדפוס ודיגיטל

דברו ישר עם הבוגרים שלנו

מחלקת השמה 

91% בוגרי הקורס כבר עובדים!

תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה.
מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!

הכנת
קורות חיים

סדנאות
לחיפוש עבודה

סימולציה
לפני ראיון

דרושים
משרות לבוגרים

בין המעסיקים שלנו:

בואו גם ללמוד וישר לעבוד

אולי יעניין אותך גם…