התחייבות לעבודה
מוכר לפיקדון
בפיקוח משרד הכלכלה
הקורס מבוטל. לחצו לקבלת פרטים על קורס שיווק דיגיטלי >>
המסלול יפתח בקרוב בעוד…
רוצים להצטרף למהפכת הקניות ברשת? מלאו את הטופס:
הקורס נפתח במתכונת של קבוצה בלבד, בהתאמה אישית לארגונים.
לפרטים נוספים: Muzman@johnbryce.co.il
על הקורס בקצרה
עולם הקניות של שנת 2020 הוא עולם חי, תוסס וצומח במהירות ועובר מהקניונים והמרכזים המסחריים אל זירת האינטרנט. המרכז הלוגיסטי החדש של דואר ישראל יטפל בעד 14 מליון חבילות בחודש. המספרים לא נתפסים, אך העולם עובר לאינטרנט.
הקורס מיועד לכל המעוניין בהכשרה מקיפה להקמת חנות וירטואלית ומכירות באתרי המסחר הגדולים בעולם: אמזון ושופיפי. הקורס מקיף את כל הנושאים החשובים על מנת לספק כלים לפיתוח מותג פרטי לשם מכירתו באמזון ושופיפי.
תחום המסחר האלקטרוני מתפתח וצומח במהירות. בקורס זה תקבלו יכולות מקצועיות שאיתן תוכלו להיות מנהלי מוצר ברמה גבוהה תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והחשובים כדי שהלקוחות יאהבו וירכשו את המוצרים שלכם.
במהלך הקורס יוצגו התהליכים הדרושים לשם פיתוח מותג פרטי והקמתו ולאחר מכן שיווק המותג ומכירתו בקניונים הוירטואליים הגדולים בעולם.
הקורס יכלול שיעורים מעשיים ועיוניים וכן תרגולים אונליין לביצוע התהליכים הנלמדים.
על Amazon
אמזון הנה חברה אמריקנית למסחר אלקטרוני ושירותי מחשוב ענן ואחת מחלוצות המסחר המקוון באינטרנט.
אמזון התפרסמה בראשיתה במכירת ספרים, אך בהמשך החלה למכור גם דיסקים, סרטים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ועוד. בעשור הראשון של המאה העשרים ואחת הרחיבה אמזון את פעילותה לתחומים נוספים מלבד המסחר האלקטרוני. החברה נוסדה בשנת 1994 על ידי ג'ף בזוס במקור תחת השם קדבה אך השם שונה במהרה לאמזון והאתר נפתח רשמית ב-1995. האתר הינו הקניון הגדול בעולם המשרת מאות מיליוני לקוחות בכל העולם ובעל קצב העסקאות הגדול ביותר מבין אתרי המסחר בארצות הברית ואירופה.
על SHOPIFY
שופיפי הינה חברה קנדית למסחר אלקטרוני. החברה מפתחת תוכנות מחשב באינטרנט עבור חנויות קמעונאיות ומערכות של נקודות מכירה.
שופיפי נוסדה בשנת 2004 ע"י טוביאס לוטקה, דניאל ווינאנד וסקוט לייק, אשר החליטו לפתח פלטפורמה לחנות אינטרנט, חנות מקוונת. כיום שופיפי מהווה פלטפורמה קלה וידידותית להקמת חנויות קמעונאיות באינטרנט ואודות לפשטות בה כל אחד החפץ בכך יכול להקים חנות אינטרנטית, שופיפי הינה הספק השירות המועדף כיום על אמזון בשירות לסוחריה.
מטרות הקורס
קהל היעד
ליווי מקצועי
אסף שרשוב – מוביל תחום אמזון (Amazon)
מנהל חנויות איקומרס וחשבונות אמזון ללקוחות. מייעץ לחברות ובעלי עסקים המפעילים אתרי מסחר אלקטרונים. מומחה למיתוג מוצרים, בעל ניסיון עשיר של מעל 10 שנים במגוון פלטפורמות למכירה אונליין. מומחה לשיווק דיגיטלי והשקות מוצר.
התואר, ההסמכה והבידול
בתום המסלול ועמידה בכל דרישות הקורס תוענק לבוגר תעודת סיום.
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
במהלך הקורס כל תלמיד יתנסה בהעלאת מוצרים לאתרים למכירה לפי פרויקט מונחה.
הקורס יערך במתכונת מעשית הכוללת הרצאות עיוניות ותרגולים במודולים הרלוונטיים.
היקף מסלול הלימודים המלא הינו 100 שעות, עפ"י התכנית הבאה:
1 – 0
שנות ניסון
7,000 – 6,000
4 – 2
שנות ניסון
9,000 – 8,000
8 – 5
שנות ניסון
13,000 – 10,000
פתיחת חשבון אמזון
וחשבון סליקה
נושאים:
מבוא לאמזון
נושאים:
קרא עוד
היכרות עם
Seller Central
נושאים:
הוספת מוצר
לקטלוג אמזון
נושאים:
שירות לקוחות
וניהול שוטף
נושאים:
פעולות מתקדמות
נושאים:
קרא עוד
חקר מילות מפתח
באמזון
נושאים:
חקר מוצרים
נושאים:
מותג פרטי
נושאים:
קרא עוד
מותג פרטי מתקדם
נושאים:
קרא עוד
השקת מוצר
נושאים:
היכרות עם
ממשק שופיפיי
נושאים:
הקמת חנות מסחר
נושאים:
שדרוג החנות
נושאים:
בחירת נישה
נושאים:
קרא עוד
בניית דפי מוצר
נושאים:
שימוש במודעות
FACEBOOK ADS
נושאים:
קרא עוד
יצירת קמפיינים
במערכת פייסבוק
נושאים:
תרגול ואופטימיזציה
לקמפיינים
נושאים:
התואר, ההסמכה והבידול
בתום המסלול ועמידה בכל דרישות הקורס תוענק לבוגר תעודת סיום.
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
במהלך הקורס כל תלמיד יתנסה בהעלאת מוצרים לאתרים למכירה לפי פרויקט מונחה.
הקורס יערך במתכונת מעשית הכוללת הרצאות עיוניות ותרגולים במודולים הרלוונטיים.
היקף מסלול הלימודים המלא הינו 100 שעות, עפ"י התכנית הבאה:
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
מחלקת השמה
91% בוגרי הקורס כבר עובדים!
תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה.
מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!
הכנת
קורות חיים
סדנאות
לחיפוש עבודה
סימולציה
לפני ראיון
דרושים
משרות לבוגרים
בין המעסיקים שלנו:
בואו גם ללמוד וישר לעבוד
אולי יעניין אותך גם…
שנת 2021 היא השנה של השינויים, העידן החדש שנכנסנו אליו לא מאפשר לכם להיות אנונימיים, במיוחד אם אתם רוצים לחפש את האתגר החדש שלכם ולפרוץ החוצה במובן התודעתי והמקצועי. אנחנו לא נחזור לעולם הישן אף פעם ונגמרו הימים של להתחבא מאחורי תמונה או אתר. היום צריך ומומלץ לספר את מה שאתם יודעים ויש להפוך גם ל"אושיות רשת" מקצועיים על מנת להגיע למצב בו המילים שלכם ישפיעו על כל מי שצופה בכם. כדי להניע את התהליך, נעבור על 10 כללים שתוכלו לעשות כדי להשפיע יותר על המיתוג האישי שלכם, כולל כמה צריך לפרסם, מתי לפרסם, מה לפרסם, וכיצד לנצל כמה מהתכונות המגניבות של לינקדאין. נוכחות חזקה בלינקדאין תוביל אתכם לשימוש נכון ואפקטיבי.