או התקשרו עכשיו   074-7600-777

×

עולם השיווק הדיגיטלי הוא תחום מרתק שמאפשר לכם לשווק ולקדם עסקים, אתרים ומותגים במגוון רחב של פלטפורמות באמצעים שונים – העלאת פוסטים מעניינים, יצירת קמפיינים, שליחת ניוזלטרים, שיתופי פעולה אסטרטגיים – ולמדוד את הביצועים על מנת להפיק מסקנות ולשפר תוצאות.
שליטה בז'רגון המקצועי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. לפניכם הכרות קצרה עם מספר מונחים מרכזיים בשיווק דיגיטלי, כך שאם יגידו לכם דף נחיתה או PPC תבינו במה מדובר…

למה מתכוונים כאשר אומרים SEO

בזירת השיווק הדיגיטלי נהוג לדבר על קידום ממומן ועל קידום אורגני – SEO . ראשי התיבות של Search engine optimization או בעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש.
הכוונה היא שכאשר מקדמים אתר אינטרנט, הרי שמעוניינים שהוא יעלה בתוצאות הרלבנטיות בדירוג הגבוה ביותר.
כדי לעשות זאת, יש להתאים את האתר לאמות המידה של מנועי החיפוש מבחינת מבנה ותוכן, לייצר תמהיל קישורים ועוד פעולות חשובות באתר עצמו ומחוצה לו.
מקדמי אתרים המכונים מקצועני או מומחי SEO אחראים על קידום האתר בהתאם לשינויים התכופים באלגוריתם, תוכנת המחשב של מנועי החיפוש, שעשוי להשתנות ולאתגר את עבודתם.

בפועל מבצעים חקר ביטויי מפתח על מנת להחליט באילו ביטויים לאתר יש סיכוי גבוה להתקדם, חושבים כיצד להתאים את התוכן לשאילתות השונות של משתמשים, מבצעים הטמעת קישורים לאתר מאתגרים או אינדקסים שונים כדי לייצר תנועה אורגנית לאתר, חותרים לשיפור האתר כך שהסריקה שלו תהיה מיטבית, מחפשים ליקויים כמו קישורים ללא מעקב או קישורים המובילים לדפי שגיאה ועוד פעולות שהן חלק מהותי מעבודת השיווק הדיגיטלי, כפי שתלמדו בעצמכם במסגרת לימודי שיווק דיגיטלי להכשרת מקדמי אתרים מיומנים.

 

מה זה PPC

PPC הוא מודל פרסום Pay-per-click לפיו משלמים על כל קליק של לקוח על המודעה.
מדובר בשיטת פרסום פופולארית שמוצעת במגוון רחב של פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מנועי חיפוש ורשתות.
מודעות PPC מכוונות ביטויי מפתח כאשר הפרסום מתבצע במנוע החיפוש של גוגל או בפילוח לפי תחומי עניין כאשר מדובר בפרסום ברשתות החברתיות.
פרסום מסוג PPC דורש הכרות מעמיקה עם מערכות הפרסום הפופולאריות כמו Google Ads ו-Facebook Ads כאשר חשוב להכיר כיצד עובדות המערכות, מהי שיטת התמחור וניתוח הנתונים. על מנת להבין החזר השקעה וכיצד לבצע אופטימיזציה בקמפיינים לשיפור הביצועים ועל פיהם לתכנן אסטרטגיית PPC מותאמת, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר וכך גם לקבוע את העלות לקליק וכדומה.

איך עובד EMAIL MARKETING

ערוץ התקשרות בולט עם לקוחות הוא הדואר האלקטרוני ומאפשר להעביר מסרים שיווקיים בדרך אפקטיבית ולשמור על קשר עם הלקוחות ולהעלות מכירות.
שיווק בדוא"ל הוא חלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי כאשר עם האמצעים הקיימים היום ניתן לבצע דיוורים פרסונאליים ללקוחות המבוססים על היסטוריית הרכישה וההעדפות הייחודיות שלהם וכך להניע לתנועה אורגנית לאתר, להעלות מעורבות, מכירות ורווחים.
קיימות פלטפורמות מגוונות לניהול רשימות התפוצה ותקשורת של EMAIL MARKETING עם הלקוחות.
לפני כל מסע פרסום ניתן לקבוע מטרות ויעדים, לנתח את הנתונים ולחלץ תובנות חשובות על מנת לשפר את התוצאות בקמפיינים הבאים במייל.

מדוע כולם מדברים על Conversion

בוודאי שמעתם לא מעט את המילה המרות – conversion ותהיתם למה מתכוונים כאשר מציינים אותה. המרות נקבעות לפי התוצאות המבוקשות בקמפיין כמו למשל, כמה לקוחות הוסיפו פריט לסל הקניות או ביצעו רכישה או מילאו פרטים או פשוט הקליקו על הלינק.
ניתן לבחון את שיעור ההמרות בפתיחת מיילים, ברישום לדיוורים, בהקלות על קמפיינים ועוד כאשר ההמרות נמדדות על ידי חישוב שיעור ההמרה.
מי שיסיים לימודי שיווק דיגיטלי יידע להיעזר טכניקות ובכלים שונים על מנת לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, להפעיל תהליכי אוטומציה, לשדרג את יכולת השיווק בהתבסס על מידע קיים, להשתמש בפיקסלים כדי לבצע מעקב אחר ההמרות ולפי זה גם לייצר קמפיינים מניבים יותר ולהגיע להחזר השקעה יותר אטרקטיבי.

למה צריך LANDING PAGE

דפי נחיתה הם דפי אינטרנט ממוקדים וייעודיים הנבנים לפי מטרות הקמפיין. למשל, דף נחיתה ייעודי לקידום סדנה או למכירת מוצר מסוים, לאיסוף לידים.
Landing page יכול להיות עמוד ייעודי באתר או דף אינטרנט של פלטפורמה חיצונית וקיימות אסטרטגיות מגוונות ליצירת, עיצוב וניסוח דפי נחיתה ממירים ואפקטיביים, החל מעיצוב שמחובר לערכי המותג ועד נוסח שמניע את הגולש לפעולה.
מודל כמו AIDA מנחה מקצועני שיווק דיגיטלי בפיתוח דפי נחיתה ממירים: הוא מבוסס על הרעיון של משיכת תשומת לב הגולש, יצירת עניין במוצר או בשירות המוצגים בדף, תשוקה כלפי מה שמוצע למען הוא ינקוט בפעולה – ירכוש, יירשם וכדומה. דפי נחיתה ניתן לקדם בדרכים שונות – באמצעות קמפיינים בגוגל או ברשתות החברתיות ועוד.

עכשיו שאתם בעניינים הגיע הזמן לדבר חופשי בשפת השיווק הדיגיטלי. לימודי שיווק דיגיטלי יפגישו אתכם עם כל מה שחשוב לדעת כדי לעסוק בשיווק דיגיטלי!

 

לימודי שיווק דיגיטלי – 5 מושגים שאתם חייבים להכיר

לימודי שיווק דיגיטלי חיפה בצפון

עולם השיווק הדיגיטלי הוא תחום מרתק שמאפשר לכם לשווק ולקדם עסקים, אתרים ומותגים במגוון רחב של פלטפורמות באמצעים שונים – העלאת פוסטים מעניינים, יצירת קמפיינים, שליחת ניוזלטרים, שיתופי פעולה אסטרטגיים – ולמדוד את הביצועים על מנת להפיק מסקנות ולשפר תוצאות.
שליטה בז'רגון המקצועי הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה. לפניכם הכרות קצרה עם מספר מונחים מרכזיים בשיווק דיגיטלי, כך שאם יגידו לכם דף נחיתה או PPC תבינו במה מדובר…

למה מתכוונים כאשר אומרים SEO

בזירת השיווק הדיגיטלי נהוג לדבר על קידום ממומן ועל קידום אורגני – SEO . ראשי התיבות של Search engine optimization או בעברית: אופטימיזציה למנועי חיפוש.
הכוונה היא שכאשר מקדמים אתר אינטרנט, הרי שמעוניינים שהוא יעלה בתוצאות הרלבנטיות בדירוג הגבוה ביותר.
כדי לעשות זאת, יש להתאים את האתר לאמות המידה של מנועי החיפוש מבחינת מבנה ותוכן, לייצר תמהיל קישורים ועוד פעולות חשובות באתר עצמו ומחוצה לו.
מקדמי אתרים המכונים מקצועני או מומחי SEO אחראים על קידום האתר בהתאם לשינויים התכופים באלגוריתם, תוכנת המחשב של מנועי החיפוש, שעשוי להשתנות ולאתגר את עבודתם.

בפועל מבצעים חקר ביטויי מפתח על מנת להחליט באילו ביטויים לאתר יש סיכוי גבוה להתקדם, חושבים כיצד להתאים את התוכן לשאילתות השונות של משתמשים, מבצעים הטמעת קישורים לאתר מאתגרים או אינדקסים שונים כדי לייצר תנועה אורגנית לאתר, חותרים לשיפור האתר כך שהסריקה שלו תהיה מיטבית, מחפשים ליקויים כמו קישורים ללא מעקב או קישורים המובילים לדפי שגיאה ועוד פעולות שהן חלק מהותי מעבודת השיווק הדיגיטלי, כפי שתלמדו בעצמכם במסגרת לימודי שיווק דיגיטלי להכשרת מקדמי אתרים מיומנים.

 

מה זה PPC

PPC הוא מודל פרסום Pay-per-click לפיו משלמים על כל קליק של לקוח על המודעה.
מדובר בשיטת פרסום פופולארית שמוצעת במגוון רחב של פלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, אינסטגרם ועוד מנועי חיפוש ורשתות.
מודעות PPC מכוונות ביטויי מפתח כאשר הפרסום מתבצע במנוע החיפוש של גוגל או בפילוח לפי תחומי עניין כאשר מדובר בפרסום ברשתות החברתיות.
פרסום מסוג PPC דורש הכרות מעמיקה עם מערכות הפרסום הפופולאריות כמו Google Ads ו-Facebook Ads כאשר חשוב להכיר כיצד עובדות המערכות, מהי שיטת התמחור וניתוח הנתונים. על מנת להבין החזר השקעה וכיצד לבצע אופטימיזציה בקמפיינים לשיפור הביצועים ועל פיהם לתכנן אסטרטגיית PPC מותאמת, כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר וכך גם לקבוע את העלות לקליק וכדומה.

איך עובד EMAIL MARKETING

ערוץ התקשרות בולט עם לקוחות הוא הדואר האלקטרוני ומאפשר להעביר מסרים שיווקיים בדרך אפקטיבית ולשמור על קשר עם הלקוחות ולהעלות מכירות.
שיווק בדוא"ל הוא חלק מאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי כאשר עם האמצעים הקיימים היום ניתן לבצע דיוורים פרסונאליים ללקוחות המבוססים על היסטוריית הרכישה וההעדפות הייחודיות שלהם וכך להניע לתנועה אורגנית לאתר, להעלות מעורבות, מכירות ורווחים.
קיימות פלטפורמות מגוונות לניהול רשימות התפוצה ותקשורת של EMAIL MARKETING עם הלקוחות.
לפני כל מסע פרסום ניתן לקבוע מטרות ויעדים, לנתח את הנתונים ולחלץ תובנות חשובות על מנת לשפר את התוצאות בקמפיינים הבאים במייל.

מדוע כולם מדברים על Conversion

בוודאי שמעתם לא מעט את המילה המרות – conversion ותהיתם למה מתכוונים כאשר מציינים אותה. המרות נקבעות לפי התוצאות המבוקשות בקמפיין כמו למשל, כמה לקוחות הוסיפו פריט לסל הקניות או ביצעו רכישה או מילאו פרטים או פשוט הקליקו על הלינק.
ניתן לבחון את שיעור ההמרות בפתיחת מיילים, ברישום לדיוורים, בהקלות על קמפיינים ועוד כאשר ההמרות נמדדות על ידי חישוב שיעור ההמרה.
מי שיסיים לימודי שיווק דיגיטלי יידע להיעזר טכניקות ובכלים שונים על מנת לבצע אופטימיזציה לקמפיינים, להפעיל תהליכי אוטומציה, לשדרג את יכולת השיווק בהתבסס על מידע קיים, להשתמש בפיקסלים כדי לבצע מעקב אחר ההמרות ולפי זה גם לייצר קמפיינים מניבים יותר ולהגיע להחזר השקעה יותר אטרקטיבי.

למה צריך LANDING PAGE

דפי נחיתה הם דפי אינטרנט ממוקדים וייעודיים הנבנים לפי מטרות הקמפיין. למשל, דף נחיתה ייעודי לקידום סדנה או למכירת מוצר מסוים, לאיסוף לידים.
Landing page יכול להיות עמוד ייעודי באתר או דף אינטרנט של פלטפורמה חיצונית וקיימות אסטרטגיות מגוונות ליצירת, עיצוב וניסוח דפי נחיתה ממירים ואפקטיביים, החל מעיצוב שמחובר לערכי המותג ועד נוסח שמניע את הגולש לפעולה.
מודל כמו AIDA מנחה מקצועני שיווק דיגיטלי בפיתוח דפי נחיתה ממירים: הוא מבוסס על הרעיון של משיכת תשומת לב הגולש, יצירת עניין במוצר או בשירות המוצגים בדף, תשוקה כלפי מה שמוצע למען הוא ינקוט בפעולה – ירכוש, יירשם וכדומה. דפי נחיתה ניתן לקדם בדרכים שונות – באמצעות קמפיינים בגוגל או ברשתות החברתיות ועוד.

עכשיו שאתם בעניינים הגיע הזמן לדבר חופשי בשפת השיווק הדיגיטלי. לימודי שיווק דיגיטלי יפגישו אתכם עם כל מה שחשוב לדעת כדי לעסוק בשיווק דיגיטלי!

 

הרשמה לשיעור נסיון חינם

מלאו את הטופס להשתתפות בשיעור ללא התחיבות

לוגו מכללת ג'ון ברייס

מעוניינים לקבל ייעוץ חינם לגבי לימודי הייטק? השאירו פרטים

תודה על התעניינותך בלימודים אצלנו!

זה זמן טוב לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם ולקבל עדכונים בתחום.

[addthis tool="addthis_inline_follow_toolbox"]

נציגינו יצרו עמך קשר בהקדם לתיאום פגישה עם יועץ לימודים.

תודה על התעניינותך בלימודים אצלנו!

זה זמן טוב לעקוב אחרינו בפייסבוק ובאינסטגרם ולקבל עדכונים בתחום.

נציגינו יצרו עמך קשר בהקדם לתיאום פגישה עם יועץ לימודים.

הגשת קורות חיים

מלאו את הטופס וצרפו קובץ קו"ח

רוצה לדבר איתנו?

השאר פרטים עכשיו