התחייבות לעבודה
מוכר לפיקדון
בפיקוח משרד הכלכלה
המסלול יפתח בקרוב בעוד…
רוצים להשתלב בעולם ה-UX? מלאו את הפרטים:
על הקורס בקצרה
כיוון שמבחן ההצלחה של מוצר דיגיטלי מתרחש במפגש עם המשתמשים, הידע הטכנולוגי אינו מספיק כדי ליצור מוצר וכתוצאה מכך, חברות וארגונים רבים מחפשים דרך בטוחה שתוביל אותם לתכנון של מוצרים שאנשים ועסקים באמת אוהבים.
את הדרך הזו מובילים מאפייני חווית משתמש, שבחרו לעצמם את אחד המקצועות המבוקשים בתעשייה כיום.
את המונח "חוויית המשתמש" (User Experience) טבע לראשונה דונלד נורמן באמצע שנות ה-90. בשנים אלו חלחלה ההבנה כי ממשק המשתמש מהווה רק אספקט מסוים מתוך עולם חוויית המשתמש (User Interface).עולם זה מתייחס גם לעיצוב, ארכיטקטורת המידע, אסטרטגיה, שיווק וטכנולוגיה וגם להיבטים רגשיים, אנושיים ותחושתיים. חוויית משתמש טובה יכולה לחסוך מאמצי הטמעה והשקעה בפעילות ניהול ידע לעידוד השימוש וניהול השינוי.
בשנים האחרונות תחום חוויית המשתמש הפך למשמעותי בכל פתרון מחשובי בכלל, ופתרונות ניהול ידע בפרט, ונתפס כמרכיב קריטי והכרחי.
ג'ון ברייס הדרכה מציגה קורס חדשני לאפיון ועיצוב ממשק וחווית משתמש – UX/UI.
בקורס ילמדו כלים לאפיון מוצרים דיגיטליים: מערכות BackOffice, מצגות, אתרי אינטרנט, אפליקציות ורכיבים דיגיטליים.
הקורס מועבר תוך התמקדות בעקרונות העיצוב הגרפי ושיטות העבודה של עולם הגרפיקה והמדיה הדיגיטלית, בדגש על שיקולים פונקציונליים ומתודולוגיות מחקר שונות המביאות לאפיון איכותי ומדויק של המוצר.
הממשקים הגרפיים מאפשרים תצוגה גמישה יותר בצבעים וגופנים, בהבהרת כוונת הממשק והשימוש בה באמצעות סמלים וצלמיות, ועבודה קלה יותר במחשב. במהלך הקורס נלמד עיצוב טקסט וסמלים מסחריים, איור ממוחשב, פסיכולוגיית צבעים, איזון קומפוזיציות במסכים, עיבוד תמונה, רזולוציות מסכים, עיצוב רספונסיבי ועוד…
בנוסף, נלמד בניית אב טיפוס ועריכת ניסוי פיילוט במטרה להבטיח יצירת ממשק ידידותי למשתמש, נגיש ומעודד עבודה יעילה. כל זאת, בעזרת התוכנות הגרפיות המובילות כיום בשוק, אותן ניתן למצוא בכל חברה מובילה.
מטרות הקורס
קהל יעד
ליווי מקצועי
מרצה מובילה – אינה רויזמן לוי
מעצבת דיגיטל, מאפיינת ומעצבת חווית משתמש, יועצת ומרצה.
בעלת ניסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחום העיצוב הגרפי, הפרסום הדיגיטלי, UX ,UI וניהול סטודיו.
בעשור האחרון, נותנת שירותים למותגים בינלאומיים, מוסדות עירוניים, משרדי פרסום, לחברות סטארט-אפ וארגונים תעשייתיים.
עיצוב UX/UI הפך למקצוע עצמאי, שבו עוסקים מומחים מתחומים שונים – פסיכולוגיה, הנדסת אנוש, מחשוב, עיצוב גרפי. ידע מעשי מקיף הוא קלף מנצח כיום למציאת עבודה ולקידום בעולם הדיגיטלי והתעשייתי.
כיום מאפיין ומעצב מוצר נדרש להבין בתחומים רבים, דוגמת: פסיכולוגיית משתמשים, מערכות מידע ממוחשבות, עיצוב גרפי ופיתוח רכיבים דיגיטליים. מסלול ההסמכה משלב בין כלים מקצועיים לבין התנסות מעשית.
ג'ון ברייס הינה מכללה מוסמכת של ADOBE בעלת הסמכת
Adobe Authorised Traning Center.
לקבלת תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס הדרכה יש לעמוד בדרישות הבאות:
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
2 – 0
שנות ניסון
15,000 – 12,000
5 – 3
שנות ניסון
22,000 – 15,000
6+
שנות ניסון
27,000 – 23,000
מבוא
נושאים:
שלבי אפיון ממשק
למוצר דיגיטלי
נושאים:
מחקר
נושאים:
מחקר קהל יעד
נושאים:
קרא עוד
אסטרטגיית אפיון
ואפיון תוכנה
נושאים:
מחקר מוצר
נושאים:
אבטיפוס ראשוני
נושאים:
קרא עוד
עיצובי
נושאים:
קרא עוד
כלי אפיון
נושאים:
בדיקות שמישות
נושאים:
אפיון ועיצוב
מצגות עסקיות
נושאים:
קרא עוד
Realcase
נושאים:
*מחיר הקורס אינו כולל תוכנות להתקנה במחשבים האישיים
עיצוב UX/UI הפך למקצוע עצמאי, שבו עוסקים מומחים מתחומים שונים – פסיכולוגיה, הנדסת אנוש, מחשוב, עיצוב גרפי. ידע מעשי מקיף הוא קלף מנצח כיום למציאת עבודה ולקידום בעולם הדיגיטלי והתעשייתי.
כיום מאפיין ומעצב מוצר נדרש להבין בתחומים רבים, דוגמת: פסיכולוגיית משתמשים, מערכות מידע ממוחשבות, עיצוב גרפי ופיתוח רכיבים דיגיטליים. מסלול ההסמכה משלב בין כלים מקצועיים לבין התנסות מעשית.
ג'ון ברייס הינה מכללה מוסמכת של ADOBE בעלת הסמכת
Adobe Authorised Traning Center.
לקבלת תעודת גמר מטעם ג'ון ברייס הדרכה יש לעמוד בדרישות הבאות:
בכדי להצליח בקורס יש לעמוד בדרישות הבאות:
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
דברו ישר עם הבוגרים שלנו
מחלקת השמה
בוגרי הקורס כבר עובדים!
תעשיית ההייטק מחפשת בוגרי הכשרות מקצועיות, רציניות עם ידע עדכני ורלבנטי לעולם העבודה.
מכללת ג'ון ברייס חיפה מלווה אתכם צעד אחר צעד בדרך לכניסה לעולם העבודה וחושפים אתכם לכל הזדמנויות הקריירה האפשריות!
הכנת
קורות חיים
סדנאות
לחיפוש עבודה
סימולציה
לפני ראיון
דרושים
משרות לבוגרים
בין המעסיקים שלנו:
בואו גם ללמוד וישר לעבוד
אולי יעניין אותך גם…
שנת 2021 היא השנה של השינויים, העידן החדש שנכנסנו אליו לא מאפשר לכם להיות אנונימיים, במיוחד אם אתם רוצים לחפש את האתגר החדש שלכם ולפרוץ החוצה במובן התודעתי והמקצועי. אנחנו לא נחזור לעולם הישן אף פעם ונגמרו הימים של להתחבא מאחורי תמונה או אתר. היום צריך ומומלץ לספר את מה שאתם יודעים ויש להפוך גם ל"אושיות רשת" מקצועיים על מנת להגיע למצב בו המילים שלכם ישפיעו על כל מי שצופה בכם. כדי להניע את התהליך, נעבור על 10 כללים שתוכלו לעשות כדי להשפיע יותר על המיתוג האישי שלכם, כולל כמה צריך לפרסם, מתי לפרסם, מה לפרסם, וכיצד לנצל כמה מהתכונות המגניבות של לינקדאין. נוכחות חזקה בלינקדאין תוביל אתכם לשימוש נכון ואפקטיבי.
תהיו בקשר
שד' ההסתדרות 46,חיפה מרקוני 27,חיפה
ימים א'-ה': 08:00-21:00
ימי ו: 08:00-13:00
טלפון: 074-760-0700
השאירו פרטים עכשיו